• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samlingslån med mina förutsättningar

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Hur är avida finans?

lite hög ränta, men kan jag lösa mitt wästgöta finans med hjälp av det nya lånet , så kanske jag kan ta ett nytt lån hos WGF och på så sätt få bort 300’ från uC.
 

Bilagor

  • CCD60EC9-6180-450D-ADE2-C01CF56F9913.png
    CCD60EC9-6180-450D-ADE2-C01CF56F9913.png
    545.5 KB · Visningar: 143
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Vad har hänt med Nordax? 17% i ränta!?
 

Bilagor

  • 0EE5B56A-B5EC-480B-A57C-5EA91B2EC929.png
    0EE5B56A-B5EC-480B-A57C-5EA91B2EC929.png
    267.7 KB · Visningar: 109

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Du kan ju köra på ikano tex och blir du inte godkänd med transaktionerna eller att de har åsikter på det de ska lösa så kan du ta ett annat erbjudande. Så länge du inte har signat skuldebrev så kan du ringa Lendo och välja ett av dina andra erbjudanden istället. Ring Lendo och surra om detta, de är mycket hjälpsamma
 

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
235
Mottagna reaktioner
179
Poäng
357
Hur är avida finans?

lite hög ränta, men kan jag lösa mitt wästgöta finans med hjälp av det nya lånet , så kanske jag kan ta ett nytt lån hos WGF och på så sätt få bort 300’ från uC.
Avidas hemsida har varit strulig i omgångar, har varit skitsvårt att logga in. Dock var det ett tag sen jag upplevde detta så det kanske är fixat nu. Gjorde en liten extraamortering för nån månad sen och det gick snabbt och smidigt. I övrigt har jag inte så mycket att säga, har aldrig haft anledning att kontakta dom, lånet rullar på och dras varje månad..
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Avidas hemsida har varit strulig i omgångar, har varit skitsvårt att logga in. Dock var det ett tag sen jag upplevde detta så det kanske är fixat nu. Gjorde en liten extraamortering för nån månad sen och det gick snabbt och smidigt. I övrigt har jag inte så mycket att säga, har aldrig haft anledning att kontakta dom, lånet rullar på och dras varje månad..
Ok tack!
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Du kan ju köra på ikano tex och blir du inte godkänd med transaktionerna eller att de har åsikter på det de ska lösa så kan du ta ett annat erbjudande. Så länge du inte har signat skuldebrev så kan du ringa Lendo och välja ett av dina andra erbjudanden istället. Ring Lendo och surra om detta, de är mycket hjälpsamma
Fast signerar man inte direkt?
Får fundera lite och prata med Lendo imorgon.
 

Dennis

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
10 April 2017
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
59
Poäng
177
Någon som vet hur det kommer sig att inte banker som dnb och resurs ger erbjudande? Riktar dom in sig på personer med sämre förutsättningar för någon annan förklaring ser jag inte ?:p
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
Hur är avida finans?

lite hög ränta, men kan jag lösa mitt wästgöta finans med hjälp av det nya lånet , så kanske jag kan ta ett nytt lån hos WGF och på så sätt få bort 300’ från uC.
Har du fått erbjudande fr Ikano? Isf 100% rätt. Rak amortering och väldigt sjysta om det skulle krisa någon gång.
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Någon som vet hur det kommer sig att inte banker som dnb och resurs ger erbjudande? Riktar dom in sig på personer med sämre förutsättningar för någon annan förklaring ser jag inte ?:p
Också nyfiken på detta då jag läst att flera fått erbjudanden med sämre betyg än mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp